Over mij

Mijn foto
Reizen | wandelen | hardlopen | MTB trek- en toertochten | foto's | routes | natuur |lekker eten | werken in het buitenland

vrijdag 17 oktober 2008

Yellowstone





ergens in mei




Zwa vraagt of ik zin heb weer mee te gaan op foto-reis.

Vorige keer was de bestemming Christmas Island, Australie, vanwege de migratie van rode krabben in de natte periode, rond kerst. Dat je daar ook kan duiken was mooi meegenomen.
De bestemming voor deze reis wordt Yellowstone National Park, USA, februari 2009.
De beslissing is snel genomen, maar nu begint het onderhandelingsproces over het aantal dagen. Zwa wil altijd meer, want het weer kan tegen zitten, of het kan juist heel mooi zijn. Of je hebt pech want er zijn geen wolven en dan moet je langer blijven. Of je hebt geluk want er zijn wel wolven en dan moet je ook langer blijven. Ik wil altijd minder dagen, want ik wil mijn vakantiedagen overhouden voor andere tripjes. Voor Mali, of Madagascar, of de Minority trail in Vietnam. Alle bestemmingen met een M eigenlijk.
Het worden er uiteindelijk 18 en een beetje.

Geen opmerkingen: