Over mij

Mijn foto
Reizen | wandelen | hardlopen | MTB trek- en toertochten | foto's | routes | natuur |lekker eten | werken in het buitenland

donderdag 21 april 2011

Transandalus

ReizigerC gaat bijna weer op pad. Er gaat een volgend stukje Transandalus aan de eerder gereden route worden toegevoegd. Dit keer van Los Barrios naar Almería. Terwijl in Nederland Spaanse temperaturen heersen, komt in Spanje de regen met bakken uit de hemel, en het onweert er ook nog.  Transandaluseros die nu op de route zijn, hebben foto's gepost op de website van de Transandalus die er niet om liegen: modder, nog meer modder en door hevige regenval weggeslagen wegdek. Weg dek, dus. Gelukkig heb ik banden met een stevig profiel. Alleen jammer dat ik er net achter kom dat de achterband er waarschijnlijk verkeerd om op zit. Met de rijrichting achterstevoren als het ware. Ik ben benieuwd hoe dat berg-op gaat uitpakken. Met modder.

Geen opmerkingen: