Over mij

Mijn foto
Reizen | wandelen | hardlopen | MTB trek- en toertochten | foto's | routes | natuur |lekker eten | werken in het buitenland

zondag 7 augustus 2011

Heenreis

Als de koffers door de band worden weggevoerd wil H zijn mobiele telefoon pakken. Mis. Geen mobiele telefoon. Ondanks de paklijst. Ai, zonder telefoon voelt wel heel bloot, maar het is niet anders.

Het is een lange vlucht, ruim 11 uur. Ik probeer wat te slapen, maar als ik op mijn rechterzij draai, ligt mijn linker bil tegen de rechterbil van een Zweedse passagier, en als ik op mijn linkerzij draai raakt mijn rechterbil de afstandsbediening waardoor Gooise Vrouwen en de menukaart in een soort loop terechtkomen en elkaar constant afwisselen op het schermpje in de rugleuning voor me. Toch is het geen onprettige vlucht.

In San Francisco moeten we ruim 6 uur wachten voordat we door kunnen naar Honolulu, dan nog 5 uur vliegen, en dan eindelijk, staan we op Honolulu International airport. De lucht buiten is vochtig en warm. Omhangen met een bloemenslinger kruipen we in een taxibusje en gaan op weg naar ons hotel, Aqua Palms and Spa in Waikiki Beach. Het is donker geworden buiten, maar ik kan nog wel heel veel hoogbouw zien, en veel toeristen die aan het lopen zijn langs restaurantjes en winkeltjes. Het lijkt verdacht veel op Benidorm....

2 opmerkingen:

joep en monique zei

Zonder telefoon!?! Als dat maar goed gaat.

Marieke zei

Écht? Die bloemenslinger?